A rossz honlap átka

A rossz honlap átka

Egy rosszul összerakott honlap inkább árt, mint segít – a leggyakoribb hibák

Miért? Egy vállalkozás honlapjának célja végső soron az, hogy profitot termeljen, eladásainkat segítse. Mindezt azért, hogy még többen találjanak általunk megoldást problémáikra. Egy kevésbé modern honlappal könnyen látogatókat, presztízst és ezáltal pénzt veszíthetünk, hiszen…

  • lassan tölt, animációk és óriási képek lassítják, ezért a látogatók nem várják ki, amíg megjelenik. Hányszor láttuk, hogy a közértben a legkisebb sor vágya milyen harcokat szül – ügyfeleink az interneten csak még türelmetlenebbek, a választék még nagyob.
  • kinézete elavult, láthatólag saját fejlesztésű és sablonos, netán túl harsány. A legkiválóbb csokoládé és italmárkák nemhiába dolgoztatnak a legkiválóbb alkotókkal csomagolásuk kapcsán; ha valóban hiszünk benne, hogy szolgáltatásunk értékes, ennek legjobb és szembetűnő kifejezési módja az interneten honlapunk kinézete. Nem csak az értéket növeli, de nem szabad elfeledni; nincs második első benyomás!
  • nehezen kezelhető, hibás vagy nem is érhető el minden része. A profi hozzáállás bizalmat kelt, de az ilyen hibák pont az ellenkezőjét érik el; a honlap minden szinten a céget reprezentálja, ezért nagyon fontos, hogy rendesen karbantartott és könnyen átlátható legyen.
  • cégnevem.blogspot.hu; a saját domain név hiánya sokszor direkt elrettenti a látogatókat. Gondoljunk bele; ha mondjuk egy nem túl jellegzetes csomagolású és a Parker logójával ellátott eredeti toll között kell választanunk, melyiket ítéljük megbízhatóbbnak?

Miért érdemes tehát időnként frissítésen, rendezésen gondolkodni? Több ügyfél, nagyobb hírnév és üzleti siker – mindezt elérheti egy jól felépített honlap, melynek sugallata: “Tiszta honlap, rendes cég”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.