Elsősegély a weben

Egy rosszul összerakott honlap inkább árt, mint segít – a leggyakoribb hibák

Miért? Egy vállalkozás honlapjának célja végső soron az, hogy profitot termeljen, eladásainkat segítse. Mindezt azért, hogy még többen találjanak általunk megoldást problémáikra. Egy kevésbé modern honlappal könnyen látogatókat, presztízst és ezáltal pénzt veszíthetünk, hiszen…
Tovább olvasom >>

Avagy: három biztos jel arra, hogy honlapja elavult

Van honlapja, de egyáltalán nem, vagy alig érkeznek ügyfelek ezen keresztül? Fölöslegesnek, értelmetlennek érzi? Kevés hasznot termel?

Az esetek legnagyobb részében ez egyáltalán nem az Ön hibája és nem jelenti, hogy terméke vagy szolgáltatása nem jó. Sokszor tapasztaljuk, hogy néhány olyan egyszerű hiba áll a siker útjában, melyek könnyen felismerhetőek.

Ön is felismerheti ezeket a legalapvetőbb hibákat, melyek a korszerűsítést sürgetik. Készítettünk egy rövid leírást a leggyakrabban előforduló problémákról, melyek gátolják egy honlap sikeres működését. Ezek a legkiválóbb weboldalakon is előfordulhatnak, viszont szép eredményekkel orvosolhatóak, így semmiképpen nem érdemes halogatni megoldásukat.

Tovább olvasom >>

A Webtapasz nevet azért választottuk, mert elsősorban honlapok újraépítésével, szépítésével akartunk foglalkozni. Több honlap sebeire hoztunk már enyhülést, frissítést, közülük talán a leglátványosabb változást idei kedves ügyfelünk, a debreceni Regina Kerékpárbolt oldalával értük el. Az alábbiakban konkrét példájukat mutatjuk be…

Tovább olvasom >>

Grafikai tervezés – mire jó ez egy vállalkozás számára, milyen lehetőségeket rejt az ügyfélszerzésben, márkaépítésben egy jó design? Az alábbiakban néhány lehetőséget szeretnék bemutatni, melyeknek segítségével cége, vállalkozása vizuális lehetőségek használatával kerülhet konkurenciája elé és egyben ügyfelei figyelmébe.

Tovább olvasom >>