Nem profitál honlapja? Íme a három alapvető hiba:

Nem profitál honlapja? Íme a három alapvető hiba:

Avagy: három biztos jel arra, hogy honlapja elavult

Van honlapja, de egyáltalán nem, vagy alig érkeznek ügyfelek ezen keresztül? Fölöslegesnek, értelmetlennek érzi? Kevés hasznot termel?

Az esetek legnagyobb részében ez egyáltalán nem az Ön hibája és nem jelenti, hogy terméke vagy szolgáltatása nem jó. Sokszor tapasztaljuk, hogy néhány olyan egyszerű hiba áll a siker útjában, melyek könnyen felismerhetőek.

Ön is felismerheti ezeket a legalapvetőbb hibákat, melyek a korszerűsítést sürgetik. Készítettünk egy rövid leírást a leggyakrabban előforduló problémákról, melyek gátolják egy honlap sikeres működését. Ezek a legkiválóbb weboldalakon is előfordulhatnak, viszont szép eredményekkel orvosolhatóak, így semmiképpen nem érdemes halogatni megoldásukat.

hiba a funkciókban

1. Hiba: Hibás/hiányos funkciók

Kattinthatatlan menüpontok, üres fejezetek, hiba a funkciókban. A honlap ilyen hiányosságai egy életre elkedvetleníthetik a felhasználót és könnyen lehet, hogy gyorsan odébbállva inkább mást keresnek. Ez ráadásul sokszor azt is jelenti, hogy ha legközelebb el is jutnának az Ön oldalához/cégéhez, már eleve bizalmatlanul tekintenek arra.

hiba a tartalomban

2. Hiba: Átláthatatlan tartalom

Nehezen átlátható tartalom, rengeteg információ és kattintható felület. Az egyszerű érdeklődőt általában a problémájának megoldása érdekli, nem mindig az, amit mi érdekesnek gondolhatunk elmondani cégünkről. Az egyik leggyakoribb hiba, hogy honlapjaink látogatóinak gondolatmenete helyett a saját szájunk ízére próbáljuk alakítani weboldalunkat; ne feledjük!  Ügyfeleink azonnali problémamegoldásra vágynak, így érdemes a jól struktúráltságra törekedni.

hiba a kinézetben

3. Hiba: Elavult megjelenés

Régi design elemek, elavult arculat vagy éppen túl sok kép halmozása. Mind-mind lehet oka annak, hogy honlapunkat nem használják szívesen, így legfeljebb csak a pénzünket viszi, de valós hasznot nem, vagy alig termel számunkra. Érdemes belegondolni, hogy bár apróságnak tűnhet, egy jó design hosszútávú, passzív jövedelemforrás lehet – okkal költenek a legnagyobb cégek rengeteget céges megjelenésükre.

 

Minden stimmel és mégsem elég ígéretesek az eredmények? Keressen meg minket és elkészítjük honlapja mélyreható elemzését! Ilyen módon előkerülhet az összes valós hiba – Önnek pedig az elemzés végén teljesen tiszta képe lesz arról, hogy hogyan hozhatja ki a legtöbbet online felületeiből.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.