Mit nyer vállalkozása egy jó honlappal?

Mit nyer vállalkozása egy jó honlappal?

Három titok, amit a konkurencia még nem tud:

Mit nyer vállalkozása egy jó honlappal?

1. Több ügyfél
Nem mindegy, hogy üzletünk kirakata egy sötét sikátorra néz-e vagy a budapesti Westend legforgalmasabb részére. Könnyen belátható, hogy egyik esetben több vásárló szembesül termékünkkel, szolgáltatásunkkal ugyanannyi idő alatt, ezáltal több eladásra tehetünk szert.
Egy jó honlap pontosan ezt teszi; megelőzhetjük vele konkurenciánkat, hamarabb mutatkozhatunk be célközönségünknek, uralhatjuk a piacot – manapság mindezt sokkal kevesebb pénzért, mint valaha! Online kirakatunk nem bír nyitvatartással, rezsije, órabére és bérleti díja sincs – mindig pontosan annyiba kerül, amennyit fejleszteni akarunk rajta!
Gondoljunk bele; egy honlap éves fenntartási díja, kialakításának ára töredéke annak a marketing költségnek, amit korábban hasonló mennyiségű ügyfél elérésének érdekében be kellett fektetnünk.

2. Magasabb árbevétel
Jó bornak nem kell cégér? Talán korábban ez a mondás megállta helyét, ám manapság rengeteg vállalkozónak kell azzal szembesülnie, hogy a piacot sokszor az árverseny uralja. Aki nem ismeri vállalkozásunkat könnyen meglehet, hogy szintén csak ezt nézve válogat konkurenseink között.
Amit viszont kevesen tudnak még az az, hogy a legjobb vevők vágya a bizalom, minőség, profizmus – céljuk a biztonság és biztos siker.
Ha pedig erről meggyőződnek, nem az ár alapján fogják meghozni döntésüket. A jól felépített, profin marketingezett honlap kiváló lehetőség minőségi szolgáltatásunk bemutatására, bármikor bármilyen ügyfélnek bemutatható, referenciákkal, ügyfélvéleményekkel bővíthető.

3. Több idő, több profit
Sok adminisztráció, egymásra csúszó időpontok, fölösleges találkozók vagy újabb és újabb referenciákat kell küldözgetni? Mindannyian tapasztaltuk már a vállalkozásunk fenntartásával járó, olykor fáradtságosnak bizonyuló beszélgetéseket, feladatokat.
Manapság egy weblap sokkal több is lehet, mint online kirakat; hírlevelet küldhetünk egyetlen kattintással legújabb akciónkról összes ügyfelünknek, néhány perc alatt megtudhatjuk, hogy mely termékünket nézik a legtöbben, akár online időpontfoglalással segíthetjük saját munkánkat…
Természetesen egy honlapon is dolgozni kell folyamatos jelleggel, hiszen – mint minden más is – a rá áldozott munka mennyisége és minősége határozza meg hatékonyságát; munkától mentes napokat nem ígérhetünk. Ez a munka viszont örömet okoz és többszörösen kifizetődő!
Mindezzel nem csak saját, de ügyfeleink idejét is sokkal inkább tiszteletben tartva lehetünk sokkal hatékonyabbak.

+1: És a legjobb rész csak most következik: mindezt jó eséllyel konkurenciája még nem tudja!
Weboldalakkal kapcsolatos felmérésünk azt mutatja, hogy – iparágtól függően – sokszor egy-egy szakma képvielőinek honlapjai közül csak minden 10. törekszik a fentiekre és ennél sokkal kevesebb, mindössze minden 25. ér el sikereket ennek kapcsán!

Igazán vevői kedvence akar lenni? Azonnal a többiek elé vágni? Büszkeséggel tekinteni virágzó vállalkozására?

Kezdje egy kiváló honlappal!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.