Extra profit egy önálló honlapban: 3 tuti tipp!

Extra profit egy önálló honlapban: 3 tuti tipp!

Egy honlap önmagában is termelhet bevételt, sőt, ha rendesen lett kialakítva, akkor igenis kutya kötelessége profitot termelnie! Ha ezt elfogadjuk, akkor miért ne törekednénk maximális profitra?

Akik nem készítettek saját, önálló honlapot, soha nem használhatnak ki néhány alapvető, hihetetlen lehetőséget! Ha Ön már rendelkezik saját honlappal, akkor is olvasson tovább – biztos vagyok benne, hogy némelyik megoldás az Ön számára is újdonságként hat!

 

1. Személyre szabott hirdetések

Amikor egy gyűjtőoldalra regisztrál, úgy az Ön honlapja nem kerülhet önállóan hirdetésre, a gyűjtőoldal ugyanis csak önmagát, az egész gyűjteményt reklámozza. Ezzel gyakorlatilag a konkurencia számára legalább olyan esélyt hagy, mint a saját vállalkozásának; így a legkönnyebb beleszaladni egy kellemetlen árversenybe, amiből Ön csak vesztesként kerülhet ki – hiszen a profit egy részét adta fel!

Ha saját oldalt készíttet, úgy és ott hirdeti, ahol csak szeretné – a látogatók megtérülése, vásárlóvá válása pedig egy közepesen kivitelezett online hirdetési kampány után is sokkal magasabb lesz, mint egy gyűjtőoldalon valaha lehetne.

2. Ellenőrizhető forgalom

Amikor egy gyűjtőoldalra való regisztrációra invitálják, bizonnyal elmondják Önnek, hogy naponta hány ezren kattintanak az adott oldalra vagy hogy hányan követik figyelemmel az oldal változásait. Igen ám, de ezzel legalább akkora eséllyel kedveznek az Ön konkurenciájának, akit mindjárt Ön után meggyőznek, hogy regisztráljon, mint az Ön vállalkozásának! Ráadásul soha nem tudhatja, hogy abból a sok-sok látogatóból, akiket a marketinges említett, pontosan hányan, mikor, miért, honnan, hogyan keresik fel épp az Ön bejegyzését a gyűjteményben.

Ha saját oldalt készíttet és reklámoz, úgy a különböző forrásokból származó látogatókat rendezetten, egymástól jól elkülönülve tudja áttekinteni, akik ráadásul kifejezetten CSAK az Ön oldalára kíváncsiak. Képzelje el úgy, mintha egy üzletbe külön ajtón jöhetne be az, aki szórólappal érkezik és az, aki óriásplakát alapján talált Önre, no meg az, aki csak korzózott a plázában és benézett.

3. Tematikusan kialakított aloldalak

Ha saját oldalt készíttet, annak regisztrátora illetve tárhely-szolgáltatója bizonyosan rendelkezésére bocsát több, vagy akár korlátlan számú ún. aldomaint. Ez azt jelenti, hogy ahelyett, hogy fürdőszoba szalonként (mondjuk a furdoszalon.hu címen) lehetősége nyílik arra, hogy egyetlen címen külön oldalt alakítson ki a fürdőkádaknak (kad.furdoszalon.hu), a mosdókagylóknak (kagylo.furdoszalon.hu) és a csempének (csempe.furdoszalon.hu), ahelyett, hogy ezeket ömlesztve a látogató elé tárná egy menüben. Így könnyebben tudja a látogatókat kifejezetten arra a címre irányítani, amit nekik szán.

Kialakíthat például egy akciós oldalt az újépítésű házak számára (ujhaz.furdoszalon.hu), amit csak abban a hirdetésben található címre kattintó látogatók érnek el, amelyikben kiírja, hogy az új házakba kialakított fürdőszobák minden eleme kedvezménnyel kapható. Mindenki más csak a klasszikus oldalakat láthatja, így az árengedményt ténylegesen csak azok élvezhetik, akiknek eredetileg szólt.

Ha gyűjtőoldalon regisztrál vagy vásárol helyet a vállalkozásának, ezt a lehetőséget elfelejtheti. Ha a tárhelyszolgáltatója nem biztosít aldomain bejegyzési lehetőséget, ideje váltania!

 

Most pedig képzelje el, hogy regisztrált egy gyűjtőoldalra, mindössze havonta 3000 Ft árán. Képzelje hozzá, hogy amíg a fentieket elolvasta, elesett egyetlen egy vásárlótól, aki így nem vette meg Öntől a legolcsóbb termékét mondjuk 1000 Ft értékben. Így a gyűjtőoldal máris 4000 Forintba került önnek erre a hónapra – saját oldal esetén viszont máris eltehette volna a profitot.

Extra profitra vágyik elvesztegetett vásárlók és forintok helyett?

Kezdje önálló, az Ön igényei szerint kezelt weboldallal!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.